Friday, May 1, 2009

SELAMAT TINGGAL JERANTUT......TAPI UKHUWWAH KITA TETAP UTUH

MENYAMPAIKAN CENDERAHATI KEPADA PERASMI
MESYUARAT AGUNG DPPK JERANTUT

Dewan Pemuda Pas Kawasan Jerantut telah menyelesaikan mesyuarat agungnya pada 25 April 2009 lalu di bilik mesyuarat Kompleks Imam As-Syafei ,KIAS Jerantut. dengan itu tamatlah tugas saya sebagai Ketua Dewan Pemuda Pas Kawasan Jerantut pada tahun ini.

Sayu dan sebak hati ini...tuhan sahaja yang mengetahui.Bayangkanlah selama dua penggal berturut-turut saya menerajui dewan itu, pelbagai ragam anak buah yang terpaksa dihadapi, pelbagai kepahitan yang kami lalui bersama. Segala masalah kami selesaikan bersama termasuk masalah peribadi. Kami bagaikan adik beradik sekalipun saya tinggal di kuantan.

Walaupun jarak kami jauh, tapi hati kami dekat...habis sahaja minggu ini, rasanya tak sabar-sabar untuk menunggu minggu hadapan untuk bertemu kembali. Begitulah keadaannya sehingga ke saat ini. Apa yang lebih mengharukan saya ialah sikap As-sam'u Wat Ta'ah yang ditunjukkan oleh exco-exco cukup baik. Saya ucapkan Syukran Jazilan kepada semua exco-exco yang telah bekerja bersama saya untuk PAS Kawasan Jerantut.

Kini saya menerajui kepimpinan PAS Kawasan Kuantan, diharap kepada sahabat-sahabat doakanlah semoga saya berjaya mendaulatkan agenda jemaah bersama-sama sahabat di Kuantan ini.

Diantara Secebis gambar bersama kami....


Kami berhimpun bersama-sama pada kali terakhir.Hari keluarga ini telah
dirasmikan oleh orang lama dalam Pas iaitu Abdul Aziz Ahmad
Sedang membina istana pasir.....salah satu slot dalam hari keluarga
Walaupun bukan Ajk ...tetap hadir sebagai kawan

Sdr Nazri sedang memanggang sotong dan udang di Tanjung Gelang
Resort.Program ini ialah hari keluarga DPP Kawasan Jerantut pada 18-19 April lalu.
Bersama Ridhwan di Bukit Gantang

Amal Jerantut bergambar setelah membersih masjid Kg Nyak
yang dilanda banjir
Sekalipun jauh....tetap bersama memberi semangat kepada sahabat
seperjuangan
Sokongan sahabat...bergambar dihadapan balai polis Travel sempena mengambil
barang kes.

No comments: