Friday, November 4, 2011

DOKUMEN PENYELEWENGAN JAMIL KHIR GUNA DUIT ZAKAT TERDEDAH!


Ingat gesaan Mahfuz Omar AP Pokok Sena meminta Jamil Khir menteri Ugama UMNO untuk menjelaskan penggunaan baca seleweng wang zakat untuk tujuan politik baca pogram memburukan parti PAS..

Dan persoalan yang utama bukan kenapa mengutuk PAS tapi kenapa guna wang Zakat? Kenapa guna Wang rakyat? Sepatutnya Wang zakat di gunakan kepada yang berhak, bukan di gunakan oleh parti UMNO untuk menjatuhkan lawan! (Rujuk sini: REVOLUSI ANAK MUDA MALAYSIA) UMNO dah takde wang kaaaa???

Hari ini dari kotak inbox Pages Era Pasca, aku telah di beri dari parlimen dokumen-dokumen yang melibatkan projek Jamil Khir dalam menerbitkan buku bertajuk Pas bukan Parti Islam bertujuan memburukan PAS. Ingat persoalannya.. Aku tak kesah UMNO nak lawan PAS (ini Normal) tapi kenapa libatkan wang Zakat!?

Teringat cerita skandal Jamil Khir dengan Wanita Tabung Haji kelmarin.. kehkehkeh

Dokumen-dokumen ini adalah untuk sebaran umum bagi membuktikan dakwaan AP Mahfuz Omar bukan omong kosong.. dan sehingga hari ini masih tiada jawapan balas dari Menteri Agama Umno ini di Parlimen.. Mungkin tunggu popejib balik dari Mekah.. Mungkin..
1) Surat Permohonan Pembiyaan (pohon nak duit projek ler)
2) quotation (sebut harga)
3) Delivery Order (Barang Sampai)
INVOICE (Pemohonan Bayaran dari RR MEDIA kepada JAMIL KHIR)

Lagi dokumen-dokumen berkaitan anda boleh ke SINI (www.facebook.com/EraPasca)

No comments: