Sunday, February 22, 2009

POTRET PEJUANG PALSU MELAYU

SAYA BERHASRAT UNTUK MENGULAS GAMBAR-GAMBAR INI SETELAH MELIHAT
TELATAH PEMIMPIN DAN PENGIKUT UMNO YANG MUDAH LUPA, MAKA KITALAH YANG PERLU MENGINGATKAN MEREKA SEKALIPUN MEREKA TELAH NYAYUK
Keris bersilang.....Kumpulan gerakan melayu sepatutnya berdemontrasi di depan rumah Tun Dr Mahathir kerana beliaulah yang meminda pelembagaan persekutuan pada tahun 1993 sehingga hilangnya kekebalan raja-raja melayu. Barangkali keris bersilang terus tumpul bila berhadapan dengan Tun.
Khir Toyo jangan buat lupa apa yang berlaku pada sultan Selangor....Bekas MB Selangor( yang kena tahan di Australia suatu ketika dahulu) telah melarikan Tg Zanariah puteri sultan Selangor dan berkahwin dengannya buat beberapa ketika. Kalau berani pecatlah Mat Taib dari Pengerusi Perhubungan UMNO Selangor
JANGAN BIARKAN MARUAH SULTAN DICABAR.....Orang yang mencabar maruah sultan diantaranya ialah :
1- Dato' Paduka Annuar Musa kerana melantik Tg Ibrahim sebagai sultan sedangkan sultan Ismail Petra masih lagi hidup sampai sekarang.
2- Penyokong-penyokong kuat Idris Jusoh memang sahlah mereka ahli UMNO berdemontrasi sambil membawa kain rentang " Kami nak deris Natang".
Geng Menang sorak kampung tergadai....banyak mana dah tanah milik melayu di Johor yang dijual kepada rakyat Singapore....hanya berapa persen sahaja harta orang melayu sekarang ini di Johor. adakah ianya semasa PAS memerintah.

No comments: