Wednesday, March 25, 2009

TEPAT SANGKAANKU RUPANYA...

Tepat sangkaanku rupanya...bahawa orang yang bermasaalah memang mendapat tepat dalam UMNO, pada 2 minggu lepas saya menulis tentang Dato' Norza Zakaria yang terlibat dalam kes rasuah, saya berikan perangsang kepada beliau bahawa beliau jangan bimbang dengan kes rasuah yang terpalit keatas diri beliau, kerana kebiasaannya orang yang bermasaalah dalam UMNO akan mendapat tempat.

Buktinya jelas sekarang apabila Khairy menantu Paklah menang dalam pemilihan ini sedangkan beliau terlibat dalam kes rasuah bersama Dato' Ali Rustam tetapi menang dalam pemilihan tersebut. Saya cukup yakin Dato;' Norza Zakaria juga akan menang dalam pemilihan tersebut sekiranya beliau dibenarkan untuk bertanding oleh Setiausaha Agung UMNO untuk merebut kerusi MT.


Walau macamana pun saya bukanlah orang kuat Norza...kerana aku seumpama kucing dan umno seumpama anjing..tidak boleh bertemu.

No comments: